Paskelbimo data: 2021-03-16

„Bosch“ kuro filtrai: aukštos kokybės originalios dalys

José Luisas Ariasas, Ispanijoje, Aranjuezo mieste, esančio „Bosch“ padalinio kuro filtrų gamybos inžinierius,  paaiškina „Bosch“ strategiją tenkinant aukštus reikalavimus ir apie atliekamus tam  tikrus bandymus, siekiant užtikrinti nepriekaištingą filtrų veikimą.

bosch kuro filtrai.jpg

Kokius reikalavimus automobilių gamintojai kelia kuro filtrams? Ir kaip jūs užtikrinate šių reikalavimų laikymąsi?




Automobilių gamintojai turi labai skirtingų reikalavimų. Kone visi jų tikisi kuro filtrų ilgalaikiškumo, ne taip, kaip įprastai susidėvinčioms dalims. Pavyzdžiui, nuvažiavus 80 000 km, įprasti filtrai turi būti keičiami, kadangi būna užsikimšę dalelėmis, kurias jie filtruoja.



Dideli kuro švarumo reikalavimai




Dabartinėje tiesioginėje kuro įpurškimo sistemoje naudojamas aukštas kuro slėgis. Priklausomai nuo sistemos, jis gali būti iki 200 barų, todėl būtinas itin švarus kuras.

Esant neigiamam priemaišų poveikiui ar dėl jų nutrūkus kuro tiekimui, gali sumažėti jėga. Todėl kuro tiekimo modulyje būtinas kuro filtras. Jis patikimai filtruoja netgi mažiausias daleles visą transporto priemonės tarnavimo laiką. Kai kurie automobilių gamintojai naudoja „Bosch“ kuro tiekimo modulį su originaliu integruotu kuro filtru. Kaip žinoma,  reikalavimai originalioms detalėms yra itin dideli.

Tačiau visą transporto priemonės naudojimo laiką tarnaujantys filtrai sukaupia tris kartus daugiau dalelių. Be to, juos veikia diferencinis slėgis, t. y. kuro slėgis tarp įleidimo į filtrą ir išleidimo turi būti kuo mažesnis. Todėl laboratorijoje atliekami tam tikri bandymai. Pavyzdžiui, dulkių surinkimo pajėgumas ir filtro akučių pralaidumą.

Bandymo sąlygos su didžiausiu tikslumu turi atkurti realų veikimą.  Todėl jis viską parodo iki smulkmenų.

Bandyme, be kitų komponentų, naudojami tam tikri skysčiai, aplinkos temperatūra. Netgi specialios dalelytės, tokios kaip Arizonos bandymų dulkės. Jų sudėtis ir grynumas atitinka SAE J726 bandymų standartą.



Kokia filtravimo medžiaga naudojama kuro filtrams?




Naudojamas celiuliozinis filtro popierius. Ši medžiaga impregnuojama specialia guma, kad taptų mechaniškai, termiškai ir chemiškai atspari. Priklausomai nuo panaudojimo pobūdžio, gali būti dedamas papildomas plonas plastikinio pluošto sluoksnis. Dėl to filtravimo savybės dar pagerėja.


Kaip aukštos kokybės reikalavimas originalioms dalims veikia filtro darbą?



Kad nefiltruotas kuras nepatektų į įpurškimo sistemą, būtinas vidinis sandarumas. Todėl mes itin daug dėmesio skiriame filtro medžiagos galinių klosčių jungčių stabilumui. Be to, stabilumą užtikrina ir jungčių tarp filtro medžiagos ir galinių dangtelių vidinis sandarumas ir tvirtumas. Šios jungtys sutvirtinamos suvirinant specialiu būdu.



Laboratoriniai filtrų bandymai

  • Vidinio ir išorinio sandarumo bandymai.
  • Filtravimo efektyvumo bandymas.
  • Dalelyčių sulaikymo pajėgumo bandymas.
  • Maksimalaus akučių dydžio matavimas.
  • Drėgnos filtro terpės stiprumo bandymas.
  • Kolapso slėgio bandymas.
  • Slėgio pulsacijos bandymas.
  • Mechaninio atsparumo bandymas.
  • Terminio atsparumo šalčiui / karščiui ir terminiam šokui bandymas .
  • Korozijos bandymas.
  • Slėgio kritimo bandymas.

Jus taip pat gali sudominti:

„Michelin“ pristato naujas vasarines padangas ir didina universalių bei aukščiausių eksploatacinių savybių automobilių padangų asortimentą

„Michelin“ pristato naujas vasarines padangas ir didina universalių bei aukščiausių eksploatacinių savybių automobilių padangų asortimentą

Kurių tipų aušinimo skysčių verčiau nemaišyti tarpusavyje?

Kurių tipų aušinimo skysčių verčiau nemaišyti tarpusavyje?

DPF slėginiai vamzdžiai: ką vertėtų apie juos žinoti?

DPF slėginiai vamzdžiai: ką vertėtų apie juos žinoti?

Skaitykite elektroninę naujausio „InterTRUCK“ žurnalo numerio versiją!

Skaitykite elektroninę naujausio „InterTRUCK“ žurnalo numerio versiją!