Paskelbimo data: 2022-09-02

Auganti autoservisų bendruomenė

Jau daugiau nei 1 000 autoservisų bendruomenę subūrusi „Motointegrator“ platforma tampa vis populiaresne ir tarp vairuotojų.

Kas mėnesį dešimčių tūkstančių lankytojų sulaukianti ir sparčiai auganti svetainė suteikia vis daugiau naujų galimybių jau užsiregistravusiems nariams – autoservisams. Naujos funkcijos suteikia ne tik pridėtinės vertės autoservisams, tačiau tiesiogiai veikia ir jų matomumą internetinėje erdvėje. Platforma praplečia autoservisų galimybes reprezentuoti save kaip patikimą įmonę naujiems ir esamiems klientams.

Esate teisūs, jei manote, jog turėti tik įmonės vizitinę kortelę internete – nebepakanka. Šiuolaikinis vartotojas dažnai renkasi tokią įmonę, kuri aktyviai dirba marketingo srityje ir yra matoma elektroninėje bei socialinėje erdvėje. Trumpai tariant, matomumas suteikia autoserviso veiklai skaidrumo ir patikimumo. Būtent „Motointegrator“ platformos suteikiamos galimybės ir padeda autoservisams atskleisti visą reklaminį potencialą ir pristatyti save klientams.

Skaidrumas ir patikimumas

Norint lengviau suprasti, kokią reikšmę informacija turi priimant sprendimą, reikėtų įsivaizduoti save vairuotojo vietoje. Panagrinėkime pavyzdį. Ar pirktumėte automobilį iš tokio pardavėjo, kurio skelbime nėra patalpinta nei viena nuotrauka arba nėra jokio aprašymo apie ketinamą įsigyti daiktą? O jei nebūtų nurodyta ir kaina? Vargu. Tą patį galvoja vairuotojas, kuris renkasi, kur remontuoti savo automobilį – nėra arba nepakanka informacijos apie autoservisą, vadinasi, trūksta patikimumo. Labiausiai tikėtinas vartotojo sprendimas – pasirinkti kitą, daugiau pasitikėjimo keliantį autoservisą.

Turint galvoje informacijos sklaidą, „Motointegrator“ platforma suteikia galimybę autoservisams ne tik prisistatyti klientams, pridedant profilio nuotraukas ar aprašymą, bet ir pateikti siūlomų paslaugų sąrašą bei kainoraštį. „Motointegrator“ platformos autoserviso zonoje yra patalpintas visas daugiau nei penkių šimtų paslaugų sąrašas. Dėl to ypač greitai ir paprastai galima sukurti kainoraštį, tam nereikia jokių techninių žinių ar specifinių įgūdžių – tai gali padaryti tiek autoserviso savininkas, tiek autoserviso administratorius ar kitas už paslaugų pardavimą atsakingas darbuotojas. Tereikia pasirinkti teikiamas paslaugas iš sąrašo ir nurodyti mažiausią arba tikslią paslaugos kainą. Informacija akimirksniu tampa matoma klientams. Vairuotojui kaina yra svarbi ne todėl, kad padeda rasti pigiausias paslaugas siūlantį autoservisą – informacijos pateikimas padeda sutaupyti laiko vertinant ir renkantis patį autoservisą.






Svarbus kriterijus, didinantis kliento pasitikėjimą autoservisu, yra kitų vairuotojų palikti atsiliepimai. Pirkėjų elgseną analizuojantys tyrimai parodė, jog daugiau nei 50 % vartotojų, priimdami vieną ar kitą sprendimą, pirmiausiai ieško kitų vartotojų paliktų atsiliepimų internete ir jais pasitiki. „Motointegrator“ platformoje vairuotojai turi galimybę ne tik įvertinti suteiktų paslaugų kokybę, bet ir palikti atsiliepimą apie autoservisą. Svarbu paminėti, jog šie atsiliepimai rodomi ne tik „Motointegrator“ svetainėje, tačiau ir žiniatinklio paieškos rezultatuose – čia jie matomi visiems vartotojams, ieškantiems informacijos apie jūsų verslą. Atsiliepimų atvaizdavimas ir „Google“ rezultatuose yra įrodymas, jog toks paieškos gigantas kaip „Google“ pasitiki „Motointegrator“ platforma ir ten paliktus atsiliepimus traktuoja kaip autentiškus bei aktualius. Skatindami savo klientus palikti atsiliepimą, gerinate savo poziciją internetinėje erdvėje ir didinate savo galimybes pritraukti daugiau naujų klientų.




Unikalios galimybės, kurios nieko nekainuoja


Dar vienas unikalus platformos funkcionalumas – akcijų puslapis. Tai nemokamas platformos modulis, kuris leidžia autoservisams greitai ir paprastai išplatinti informaciją apie naują akciją ar specialų pasiūlymą – jis taps matomas visiems svetainės lankytojams. Autoservisui net nereikia turėti savo asmeninės interneto svetainės ar socialinio tinklo paskyros, marketingo skyriaus ar užsakyti reklamos agentūros paslaugų. Visa reikalinga informacija ir vaizdinė medžiaga yra atvaizduojama automatiškai, pasirinkus paslaugą, kuriai bus taikoma akcija. Tereikia nurodyti, kokia nauja kaina ar papildoma nuolaida taikoma konkrečiam pasiūlymui ir aprašyti akcijos sąlygas arba pateikti papildomus kriterijus, kurie bus taikomi akcijos metu, jei tokių yra.

Paskelbta akcija tampa matoma ne tik autoserviso kortelėje, tačiau ir akcijų skiltyje bei pagrindiniame svetainės puslapyje – taip jūsų autoservisas išskiriamas iš kitų, dėl to gerokai padidėja galimybė būti pastebėtam svetainės lankytojų. Statistika rodo, kad akcijos vis labiau populiarėja tarp vartotojų, netgi tokioje srityje kaip automobilių priežiūra ar remontas. Vairuotojai ieško ne tik kainos pasiūlymų, bet ir daugiau naudų, tokių kaip suteikiamos papildomos paslaugos ar simbolinės dovanos, kurias vairuotojas gauna registruodamasis į autoservisą.

Populiariausios paslaugos tarp vairuotojų, ieškančių ypatingų pasiūlymų savo automobilio remontui, yra padangų montavimas, kompiuterinė diagnostika, pakabos patikra, alyvos keitimas bei kondicionavimo sistemos papildymas ar patikrinimas. Vis dėl to pastebima tendencija, jog tarp vartotojų užklausų populiarėja ir tokios nestandartinės paslaugos, kaip radarų kalibravimas, atbulinės eigos kamerų montavimas ar stoglangių remontas. Tai rodo, jog vis daugiau vairuotojų ieško būtent šių specifinių paslaugų ir specializuotų autoservisų šiems remonto darbams atlikti. Jei jūsų autoservisas siūlo tokias paslaugas ar specializuojasi konkrečioje remonto srityje ar remontuoja tik tam tikros markės automobilius, nedvejokite ir praneškite apie tai savo klientams. O pasinaudoję „Motointegrator“ platformos galimybėmis ir papildomai paskelbę apie akciją populiariems remonto darbams ar siūlomoms paslaugoms, neabejotinai sulauksite dar daugiau užsakymų. Išbandykite visas „Motointegrator“ galimybes ir pakelkite savo verslą į aukštesnį lygį.