Paskelbimo data: 2020-04-21

Atnaujintas fizinis klientų aptarnavimas

Mieli klientai,

Norime informuoti, kad daugelyje filialų atnaujinome fizinį klientų aptarnavimą – mažmeniniai klientai taip pat yra aptarnaujami filialuose, laikantys visų saugumo reikalavimų:

  • Į parduotuvę įleidžiami 1-2 asmenys, kurie turi laikytis 1-2 metrų atstumo. Jei parduotuvės grindys sužymėtos atstumą nurodančiomis juostomis, privaloma laikytis jų.
  • Prieš įeinant į parduotuvę dezinfekuokite rankas.
  • Klientai turi dėvėti apsaugines kaukes ir vienkartines pirštines. Kaukės turi dengti nosį ir burną.
  • Pageidautina, kad atsiskaitymai vyktų banko kortele.
  • Po apsipirkimo taip pat dezinfekuokite rankas.

Siekiant užtikrinti papildomą saugumą kol kas filialai L31 (Palangos pl. 2, Sudmantai. Klaipėda), L51 (Beržų g. 10, Panevėžys) ir L52 (Kauno g. 51, Ukmergė) veikia kaip prekių atsiėmimo punktai ir nevykdo fizinių klientų aptarnavimo – juose galima atsiimti iš anksto užsakytas prekes telefonu arba per el. katalogus.

Didmeninė prekyba vyks įprastu būdu: užsakymai priimami per el. užsakymų katalogus arba telefonu. Prekės didmeniniams klientams pristatomos įprastu būdu.

Dėl detalesnės informacijos prašome kreiptis į Jus aptarnaujantį vadybininką arba nurodytais filialų kontaktais https://intercars.lt/lt/kontaktai-filialu/.

Atnaujintą informaciją apie filialų-parduotuvių darbo laiką sekite čia:FILIALŲ DARBO LAIKAS

Visą informaciją apie planuojamus pasikeitimus skelbsime puslapyje  https://intercars.lt/

FB_LT_branch_open.png

Jus taip pat gali sudominti:

Naujas ICC katalogas

Naujas ICC katalogas

Šaldymo agentų (freonų) rūšys

Šaldymo agentų (freonų) rūšys

Oro kompresorius autoservisui – kaip tinkamai išsirinkti?

Oro kompresorius autoservisui – kaip tinkamai išsirinkti?

Aušinimo sistemų ateitis: iššūkis vartotojams ir mechanikams

Aušinimo sistemų ateitis: iššūkis vartotojams ir mechanikams