Paskelbimo data: 2022-07-15

Alyvos išleidimo kamščiai - atrodo, toks paprastas produktas?

Puikus vidaus degimo variklio sandarinimas – tai įmonės „Elring“ išskirtinumas, paremtas daugiau nei 140 metų veiklos patirtimi.

Nestebina ir tai, kad alyvos išleidimo kamščiai taip pat yra įmonės prekės ženklo produktų pasiūloje. Platų asortimentą sudaro ne tik cilindrų galvučių tarpinės arba velenų riebokšliai, bet ir alyvos išleidimo kamščiai – įvairių matmenų, sandarinimo technikos rūšies ir pagaminti iš įvairių medžiagų. Asortimentas yra tikrai platus – nuo paprastų šešiakampių varžtų iki poliamidinių kamščių.

Reikšmė aplinkos apsaugai

Ilgalaikis alyvos išleidimo sandarinimas yra labai svarbus. Vienas mažas alyvos lašas gali užteršti net 1000 litrų gruntinio vandens, todėl neverta ieškoti santykinai pigių produktų. Galutinis vartotojas, be abejo, supras tik didesnes išlaidas, bet ar verta rizikuoti?

Įvairios sandarinimo rūšys

Pažvelgę į alyvos išleidimo kamščius iš arti, greitai suprasime, kodėl sandarinimo elementai laikui bėgant susidėvi. Sandarinimo žiedas yra pagamintas iš supresuotų sintetinių audinių NBR. Ši medžiaga sugeria ribotą variklio alyvos kiekį ir dėl to negali būti naudojama pakartotinai.

952.850

Šiuo atveju sandarinimas yra pasiekiamas naudojant žiedą iš elastomero su įdubimu, kuris idealiai priglunda prie varžto galvutės. Kitas sprendimas yra metalinis elastomeras – priklijuotas sandarinimo žiedas. Kiekvienas elastomeras laikui bėgant praranda savo įtempimą ir formą dėl variklio šilumos poveikio.

012.001 „o-ring“



434.940 klijuojama tarpinė

Šio kamščio, pagaminto iš poliamido, atveju taip pat yra naudojamas elastomero žiedas. Kodėl poliamidas? Nes alyvos karteris yra pagamintas iš tos pačios medžiagos. Sandarinimo mechanizmas yra patentuotas visame pasaulyje.

588.690

Daugelį metų sandarinimo standartu buvo aliuminio arba vario žiedų naudojimas. Sandarinimas yra pasiekiamas dėl to, kad abu šie metalai yra minkštesni nei alyvos karterio ir varžto medžiaga. Variniai žiedai yra naudojami plieniniams alyvos karteriams, o aliumininiai žiedai – karteriams, pagamintiems iš magnio arba aliuminio.

523.500                                 



523.470

Alyvos išleidimo kamščių montavimas

Svarbiausias yra tinkamas priveržimo momentas, nurodytas originalios įrangos (OE) specifikacijoje. Išskyrus poliamido versiją, visi kamščiai yra gaminami iš plieno. Plienas yra gerokai kietesnė medžiaga už alyvos karterio medžiagą, todėl perveržus gali sugadinti karterio sriegį. Susidėvėjusių raktų naudojimas kamščių montavimui dažnai sukelia problemų atsukant kamščius kito alyvos keitimo metu.

Jus taip pat gali sudominti:

Puikiai suderinti "GKN Automotive" išilginiai velenai

Puikiai suderinti "GKN Automotive" išilginiai velenai

„Clarios“ AGM baterijos: optimalus sprendimas komerciniams sunkvežimiams ir sunkiasvorėms transporto priemonėms

„Clarios“ AGM baterijos: optimalus sprendimas komerciniams sunkvežimiams ir sunkiasvorėms transporto priemonėms

„Ford Mondeo“ galinė pakaba

„Ford Mondeo“ galinė pakaba

Nemokami profesiniai automobilių remonto ir techninės priežiūros kursai

Nemokami profesiniai automobilių remonto ir techninės priežiūros kursai