MOKYMAI - Meistras-priėmėjas ir klientas. Kaip teisingai bendrauti? (Mokymai rengiami surinkus grupę)

Meistras-priėmėjas ir klientas. Kaip teisingai bendrauti? (Mokymai rengiami surinkus grupę)

Vieta : Vilnus

Kaina : 117 EUR/asmeniui

Data : 2018-12-31 00:00:00

Kodas : SZK-006629

Mokymų aprašymas

MOKYMAI RENGIAMI SURINKUS GRUPĘ.
MIESTAI : VILNIUS, KAUNAS, KLAIPĖDA.
Registracija yra atidaryta.

Labai dažnai prarandame klientą, ne dėl nekokybiškai atliktų darbų o dėl netinkamo bendravimo su klientais. Todėl norėtume pakviesti į seminarą servisų meistrus - priemėjus, kurie kiekvieną dieną susiduria su įvairiausiais klientais

Seminaro tikslas: supažindinti su efektyviais klientų aptarnavimo principais, išanalizuoti dažniausiai pasitaikančias bendravimo ir pardavimo situacijas, aptarti įmonės pardavimų gerinimo strategijas, daugiausiai dėmesio skiriant bendravimo su klientais kompetencijos tobulinimui.

Nauda: dalyviai išmoks efektyviai bendrauti su klientais ir atliepti jų lūkesčius, sudaryti patikimą įspūdį susitikimo metu, dalykiškai kalbėti telefonu, tinkamai bendraujant tarpusavyje ir su klientais pagerinti savo ir įmonės įvaizdį.

PROGRAMA
I. Klientų aptarnavimas ir jo reikšmė įmonės rinkodaroje;
II. Svarbios dalykinio bendravimo detalės;
III. Į klientą orientuotas aptarnavimas;
IV. Bendravimas su „sunkiais“ klientais, konfliktinių situacijų sprendimas;
V. Apibendrinimas.

PAPILDOMA INFORMACIJA:
Mokymų pradžia – 9.00.
Mokymų pabaiga – 16.30.
Dalyviai gaus mokymų sertifikatus.
Į kainą įskaičiuoti pietūs.

MOKYMŲ KAINA
117EUR +PVM vienas įmonės asmuo
160EUR +PVM du asmenys iš vienos įmonės (vienas iš jų yra įmonės vadovas)

Data: : 2018-12-31 00:00:00  — 2018-12-31 00:30:00

Vieta: Filia IC, Titnago 6, Vilnus

Koordinatorius: Justinas Laurušonis

Telefono numeris: +370 614 15 548

E-paštas: jlauruso@intercars.eu

Asmens duomenys:

Nepranešus apie nedalyvavimą likus mažiau nei 5 dienoms iki mokymų pradžios, pinigai negrąžinami arba išrašytą sąskaitą privalėsite apmokėti.