Lengvieji automobiliaiVerslo

Meistras-priėmėjas ir klientas. Kaip teisingai bendrauti? (Mokymai rengiami surinkus grupę)

31.12.2018 MOKYMŲ PRADŽIA: 0:00 - 0:30
Filia IC, Titnago 6, Vilnus
117 EUR BE PVM / asmeniui

Mokymų aprašymas

MOKYMAI RENGIAMI SURINKUS GRUPĘ.
MIESTAI : VILNIUS, KAUNAS, KLAIPĖDA.
Registracija yra atidaryta.

Labai dažnai prarandame klientą, ne dėl nekokybiškai atliktų darbų o dėl netinkamo bendravimo su klientais. Todėl norėtume pakviesti į seminarą servisų meistrus - priemėjus, kurie kiekvieną dieną susiduria su įvairiausiais klientais

Seminaro tikslas: supažindinti su efektyviais klientų aptarnavimo principais, išanalizuoti dažniausiai pasitaikančias bendravimo ir pardavimo situacijas, aptarti įmonės pardavimų gerinimo strategijas, daugiausiai dėmesio skiriant bendravimo su klientais kompetencijos tobulinimui.

Nauda: dalyviai išmoks efektyviai bendrauti su klientais ir atliepti jų lūkesčius, sudaryti patikimą įspūdį susitikimo metu, dalykiškai kalbėti telefonu, tinkamai bendraujant tarpusavyje ir su klientais pagerinti savo ir įmonės įvaizdį.

PROGRAMA
I. Klientų aptarnavimas ir jo reikšmė įmonės rinkodaroje;
II. Svarbios dalykinio bendravimo detalės;
III. Į klientą orientuotas aptarnavimas;
IV. Bendravimas su „sunkiais“ klientais, konfliktinių situacijų sprendimas;
V. Apibendrinimas.

PAPILDOMA INFORMACIJA:
Mokymų pradžia – 9.00.
Mokymų pabaiga – 16.30.
Dalyviai gaus mokymų sertifikatus.
Į kainą įskaičiuoti pietūs.

MOKYMŲ KAINA
117EUR +PVM vienas įmonės asmuo
160EUR +PVM du asmenys iš vienos įmonės (vienas iš jų yra įmonės vadovas)
Registruotis

Kiti mokymai

Lengvieji automobiliaiVerslo
Filia IC, Titnago 6, Vilnus
117 EUR BE PVM / asmeniui
Registruotis