Paskelbimo data: 2017-10-03

Michelin

MISIJA – DIDESNIS MOBILUMAS

Nuo pat bendrovės įkūrimo pradžios „Michelin" misija buvo ne tik prisidėti prie prekių ir žmonių mobilumo didinimo, bet ir visuomenės raidos. Mūsų platesnis tikslas – patenkinti esminius žmogaus bendravimo, keitimosi ir atradimo poreikius. „Michelin" įsipareigojusi kiekvieną verslo operaciją vykdyti visiškai atsakingai, todėl stengiamės, kad kiekvienas mūsų sprendimas būtų kuo efektyvesnis ir atitiktų klientų bei akcininkų lūkesčius ir siekius. Taigi turime gerbti natūralią aplinką ir kartu vykdyti ekonomiškai naudingą veiklą.

Kiekvienas „Michelin" sprendimas ir veiksmas paremtas šiomis penkiomis svarbiausiomis vertybėmis:

  • pagarba klientams,
  • pagarba žmonėms,
  • pagarba akcininkams,
  • pagarba aplinkai,
  • pagarba faktams.

„MICHELIN“ GRUPĖS APŽVALGA

„Michelin" misija yra didinti mobilumą puoselėjant savo svarbiausias vertybes – pagarbą klientams, pagarbą žmonėms, pagarbą akcininkams, pagarbą aplinkai ir pagarbą faktams. „Michelin" užima lyderės pozicijas kiekvienoje padangų rinkoje* ir su kelionėmis susijusių paslaugų srityje. Suderindama technologinę pažangą, inovacijų kūrimo ir pritaikymo gebėjimus, kokybiškus produktus ir paslaugas bei stiprius prekių ženklus „Michelin" laikosi pasaulinės plėtros strategijos ir didina kiekvieno savo verslo aspekto efektyvumą. Keletas svarbiausių faktų apie „Michelin":

  • 109 193 darbuotojai (102 692 darbuotojai, dirbantys visą darbo dieną).
  • 2009 m. pagaminta daugiau nei 150 mln. padangų ir 10 mln. žemėlapių bei kelionių vadovų.
  • Grynoji apyvarta: 14,8 milijardo eurų.
  • Lengvųjų automobilių ir komercinių transporto priemonių rinka: 80 % padangų parduodama antrinėje rinkoje.
  • Sunkiasvorių sunkvežimių rinka: 80 % padangų parduodama antrinėje rinkoje (radialinės padangos).
  • 72 gamyklos 19 šalių.
  • Produkcija platinama daugiau nei 170 šalių.

*Užima 16,3 % pasaulinės rinkos. Šaltinis: žurnalas „Tire Business“ – 2009 m. rugsėjo numeris.

ORGANIZACIJA


Siekiant kuo geriau suprasti rinką ir patenkinti klientų poreikius, „Michelin" grupė suskirstyta į produktų linijas, kurių kiekviena apima tam tikrą veiklos sritį, turinčią savo nuosavus rinkodaros, plėtros ir gamybos išteklius.