Paskelbimo data: 2024-06-26

„Corteco“ – patikimi sprendimai komercinių transportų priemonių segmentui

Aukštos kokybės „Corteco“ produktų pranašumai yra gerai žinomi. Nieko nuostabaus – juk nepriklausomas „Freudenberg Sealing Technologies“ padalinys, dirbantis atsarginių dalių rinkoje, sandarinimo sprendimams skiria daug daugiau dėmesio nei kas kitas.

„Corteco“ produktai
Ten, kur iš pirmo žvilgsnio nesimato jokio skirtumo, svarbios smulkmenos. Ašinių velenų sandariklių pavyzdys aiškiai parodo, kiek daug specialių žinių reikalauja jų kūrimas. Tai ypač aktualu nepriklausomam atsarginių dalių sunkiosioms transporto priemonėms – komerciniams sunkvežimiams rinkos segmentui (angl. Heavy Duty).

Originalios įrangos kokybės atsarginių dalių rinka


Bendrovė „Freudenberg Sealing Technologies“, kuriai priklauso „Corteco“, yra technologijų ekspertė ir pasaulinės rinkos lyderė, teikianti sudėtingas ir novatoriškas sandarinimo technologijas, todėl ji yra svarbus partneris klientams daugelyje pramonės sektorių.
Produktų asortimentas apima beveik visas taikymo sritis – nuo automobilių gamybos ir robotikos iki naudojimo veikiant itin sunkioms darbo sąlygoms, pvz., statybos ir žemės ūkio mašinose.
Bendrovė taip pat savo aukštos kokybės gaminius nepriklausomoje atsarginių dalių rinkoje parduoda su savo prekės ženklu „Corteco“.  

Čia galioja tie patys standartai kaip ir įmonės serijinėje gamyboje, todėl šie gaminiai yra patrauklūs ir reikliam sunkiasvorių transporto priemonių segmentui.

„Serijinės gamybos kokybės standartų perkėlimas tiesiai į nepriklausomą atsarginių dalių rinką mums yra ne papildomos išlaidos, o logiškas tęsinys. Savo sukauptą didelę patirtį naudojame kuriant produktų serijas, skirtas ypač griežtus reikalavimus keliančiai automobilių pramonei. Juos taip pat galima puikiai pritaikyti sunkiųjų transporto priemonių rinkai“, – sako „Corteco“ vyresnysis viceprezidentas dr. Christianas Dickopfas.

Ypatingus reikalavimus atitinkančios programos sunkiasvorių transporto priemonių segmentui


Nėra universalaus sprendimo, atitinkančio sunkiasvorių transporto priemonių segmento reikalavimus: kiekvienas naudojimo atvejis turi būti vertinamas individualiai. „Corteco“ ilgametė patirtis automobilių ir sunkvežimių sektoriuje visada yra svarbi. Siekiant užtikrinti, kad sandarikliai patikimai atliktų savo užduotį kelyje, atliekami griežti bandymai – jų eksploatavimo resursas 300 000 km. Vyraujantys standartai taip pat užtikrina privalumus sunkiųjų transporto priemonių segmente.

Robertas Leinsas vadovauja „Freudenberg Sealing Technologies“ bandymų poligonui Veinheime, Vokietijoje, kuris taip pat yra didžiausias tokio tipo įrenginys pasaulyje.

„Siekiant patenkinti naujus poreikius elektromobilumui, per pastaruosius trejus metus į plėtrą investuota daugiau kaip 3 mln. eurų. Skirtingi originalios įrangos gamintojai kelia skirtingus reikalavimus – visi jie yra labai aukšti, ypač sunkiasvorių transporto priemonių sektoriuje, – sako inžinierius. – Mums visuomet svarbiausia realybę perkelti į laboratoriją ir atkurti ją pagreitintu tempu. Juk negalima laukti, kol kiekvienas sandariklis nuvažiuos 300 000 km, kad pamatytumėte, ar jis atitinka reikalavimus. Čia vidutiniam bandymų ciklui atlikti prireikia 240 valandų.“

Realybė pagreitintu tempu


Jei kyla kokių nors klausimų dėl reikalavimų, apie kuriuos kalba Leinsas, tai paaiškės atidžiau susipažinus su daugiau nei 300 bandymų stočių. Pavyzdžiui, yra purvo vonia, kurioje sukasi velenas. Apsaugoti kitoje pusėje esančią alyvą nuo užteršimo yra viena iš užduočių, kurias tenka spręsti bendrovei „Freudenberg Sealing Technologies“.

Atliekant bandymus galima patikrinti, ar nėra pastebimų nešvarumų, ir atlikti cheminę analizę, kuria patikimai nustatomas net mažiausias jų kiekis. „Ir tai ne tik purvas, – paaiškina Leinsas. – Kiekvienam naudojimo atvejui reikalingi savi testo nustatymai ir medžiagos: čia niekas nepaliekama atsitiktinumui, net purvas.“

Yra viso grūdo miltų dulkės žemės ūkiui, Vokietijos rinkai – DIN dulkės, Azijos rinkai – kiniškos dulkės, o Šiaurės Amerikai – Arizonos dulkės, į kurias taip pat turi būti dedama tam tikros koncentracijos druskos. Ypač sunkiasvorių transporto priemonių sektoriuje reikia atsižvelgti į daugelį klausimų: kai kuriose vietovėse žemės ūkio ir statybos mašinos gali būti lengvai veikiamos 1000 kartų didesnių apkrovų nei keliu važiuojančios transporto priemonės.

Car accessories


Kadangi niekas negali tiksliai žinoti, kur automobilis ar mašina galiausiai bus naudojama, sandarikliai turi būti išbandyti siekiant užtikrinti atitiktį visiems reikalavimams.

Kai kuriuose Kinijos ir Aliaskos regionuose temperatūra gali siekti iki -40 °C, be to, sandarikliai turi būti atsparūs ilgalaikiam iki 140 °C temperatūrų poveikiui.

Bendrovė „Freudenberg Sealing Technologies“ mėgsta kartas nuo karto peržengti ribas: atliekant šalčio bandymus komponentai kartais veikiami iki - 60 °C temperatūros, kad būtų galima įvertinti, kokios ribos yra techniškai įmanomos.

Be standartinių dulkių ir temperatūros, veikiantys veiksniai yra slėgis, rūgštys, šarmai, alyvos, ultravioletiniai spinduliai ir dinaminės bei mechaninės apkrovos, atsirandančios dėl veleno netinkamo balanso ar trinties.

Car accessoriesCar accessories


Be to, sandarikliai turi atlaikyti iki 100 barų slėgio vandens impulsus ir net ledo ir vandens smūgio bandymą transporto priemonei leidžiantis nuo kalno.



Car accessories


Tačiau darbas šioje srityje nesibaigia sandarikliais.

Bendrovė „Freudenberg“ savo laboratorijoje sukūrė savo metodus, skirtus tik tinkamiems bandomiesiems velenams gaminti. Velenas turi tiksliai atitikti naudojamus transporto priemonėse: jei jo paviršius bus per daug lygus, nesusidarys alyvos plėvelė; jei jis bus per daug šiurkštus, sandariklis greitai susidėvės. Kitaip tariant, „Freudenberg Sealing Technologies“ patirtis neapsiriboja vien tik sandarikliais.

Car accessories


„Sandariklis visada veikia tik kaip besitrinančių paviršių sistema, pavyzdžiui, velenas, terpė ir pats sandariklis. Kiekvienam atskiram komponentui yra svarbūs papildomi veiksniai, pavyzdžiui, paviršiaus kokybė, medžiaga ir cheminė sudėtis“, – paaiškina Leinsas.

Visos sandarinimo sistemos supratimas – tai dar viena kompetencija, kurią bendrovės „Freudenberg Sealing Technologies“ klientai vertina. Būtent dėl to mūsų komandos dažnai klausiama nuomonės apie tendencijas ir mes labai anksti įsitraukiame į naujos produktų serijos kūrimo procesą. Vienas iš pavyzdžių – visiškai naujas reikalavimas, kylantis dėl didėjančio elektromobilių parko. Akumuliatorinių transporto priemonių inverteriniai varikliai guolių vietose generuoja tokio dažnio įvesties signalus, kad sukelia nedideles elektros iškrovas, panašias į nedidelio žaibo smūgius.

Bendrovė „Freudenberg Sealing Technologies“ siūlo sprendimą – elektrai laidžius ašinius veleno sandariklius, kurie elektros krūvį aplink guolį išsklaido per variklio korpusą.

Sunkiasvorių transporto priemonių – komercinių automobilių segmentas kaip galutinis vartotojas

Kas patiria tokias didžiules apkrovas kelyje, bus atsparus ir lauke – bent jau taip turėtų būti. Visgi net ir šiuo atveju reikia atsižvelgti į specialius aspektus, pavyzdžiui, minėtas viso grūdo miltų dulkes.

„Kelis eurus kainuojantis sandariklis gali apsaugoti kelių šimtų tūkstančių vertės investiciją – tai faktas.

Kam daryti kompromisus, jei galite pasikliauti patikrinta serijine technologija, kuri praėjo griežtus bandymus? Rinkdamiesi „Corteco“, gaunate tik išbandytus gaminius, pasižyminčius bekompromise serijine kokybe“, – apibendrina Dickopfas.

www.corteco.com

Jus taip pat gali sudominti:

„Castrol Vecton“ sunkvežimiams

„Castrol Vecton“ sunkvežimiams

EURO 6 F2 tvirtos konstrukcijos „Common Rail“ – dyzelino įpurškimo sistemos

EURO 6 F2 tvirtos konstrukcijos „Common Rail“ – dyzelino įpurškimo sistemos

TRW sunkvežimių stabdžių trinkelės užtikrina aukščiausius saugumo standartus

TRW sunkvežimių stabdžių trinkelės užtikrina aukščiausius saugumo standartus

„Reinhoch“ plečia „Truck“ ir „Off-Highway“ segmentų asortimentą

„Reinhoch“ plečia „Truck“ ir „Off-Highway“ segmentų asortimentą