Paskelbimo data: 2025-02-21
„Castrol“ švenčia 125 įkūrimo metines ir skelbia naują ateities strategiją
2024 metais įmonė „Castrol“, pasaulinis tepimo priemonių sektoriaus lyderis ir BP grupės bendrovė, mini 125-ąsias įkūrimo metines. Šia proga pristatyta nauja strategija „Pirmyn. Aukštyn.
Su laiko dvasia.“, kurios tikslas – patenkinti besikeičiančius klientų poreikius. 125-ųjų metinių proga taip pat buvo sukurtas specialus logotipas, kuris 2024-aisiais buvo naudojamas visuose renginiuose ir reklaminėse kampanijose visame pasaulyje.
Nauja strategija
- Pirmyn. Plėtra mobilumo srityje padės žmonėms ir prekėms judėti našiau dėl inovatyvių technologijų ir žiedinės ekonomikos principų.
- Aukštyn. Parama pramoniniams „Castrol“ klientams ir jų technikos parkams, operatyvių veiksmų efektyvumo ir veiksmingumo padidinimo srityje.
- Su laiko dvasia. Naujų galimybių paieška ir laipsniško įvairinimo siekimas. „Castrol“ iniciatyvos apima kompleksinius skaitmeninius ir paslaugų sprendimus, panardinamąjį duomenų centrų aušinimą bei akumuliatorių terminę kontrolę. Novatoriškas „Castrol“ požiūris aiškiai parodo koncerno siekius išlikti inovacijų priešakyje.
Veiksmai jau vykdomi
Mobilumo pasaulis kinta, o „Castrol“ dalyvauja ir skatina šiuos pokyčius. Norėdama atkreipti dėmesį į šiuos pokyčius ir parodyti naujas veiklos kryptis, „Castrol“ 2023 metais atnaujino savo kultinį prekių ženklą.
Siekdama išlikti inovacijų priešakyje ir būti pasirengusi ateičiai, „Castrol“ investuoja į savo pasaulinius technologinius centrus Kinijoje, Vokietijoje ir abiejuose Amerikos žemynuose, o taip vykdo investicijas, kurių vertė siekia 60 milijonų dolerių – investuojama į naują, itin modernių akumuliatorių elektriniams automobiliams (EV) testavimo centrą ir analitinę laboratoriją Didžiojoje Britanijoje.
Vadovaudamasi „Pirmyn“ strategija, „Castrol“ jau pristatė rinkai visą gamą technologiškai pažangių prekių ženklo „Castrol ON“ skysčių, skirtų elektrinėms transporto priemonėms, pvz., transmisines alyvas, termalinius skysčius ir tepalus. Auganti elektrinių transporto priemonių rinka tikriausiai dar ilgus metus „sugyvens“ su vidaus degimo ir hibridinių variklių rinkomis. „Castrol“ tikslas – kelti transporto priemonių su vidaus degimo ir hibridiniais varikliais efektyvumą bei lyderiauti skysčių elektrinėms transporto priemonėms srityje.
„Castrol“ taip pat koncentruos savo dėmesį į geresnį produktų pritaikymą uždaros ekonomikos ciklui, pakartotinai naudojant bazines alyvas, kurios yra pagrindine tepimo priemonių sudedamąja dalimi. Uždaram ciklui geriau pritaikytą „Castrol“ transmisinę alyvą jau testavo „Jaguar TCS Racing“ komanda, kuri naudojo šį produktą „Formule E“ lenktyniniuose automobiliuose, „Monaco E-Prix“ lenktynėse 2023 metais.
„Aukštyn“ strategija reiškia „Castrol“ koncentraciją į pramoninius klientus, kuriems ketinama padėti kelti efektyvumą, produktyvumą, o taip pat – didinant prisitaikymą prie žiedinės ekonomikos. „Castrol“ aptarnauja automobilių pramonę, gamyklas, robotizavimo, aviacijos ir kosmoso pramonę bei vėjo jėgaines.
2023 metais koncernas užmezgė verslo partnerystę su įmone „SKF“, teikdamas alyvos kaip paslaugos pasiūlymą metalurgijos sektoriui. Šis pasiūlymas suteikia galimybę pakartotinai naudoti tepimo skysčius uždarame kontūre ir sumažinti jų suvartojimą, tuo pačiu metu pagerinant mašinų našumą.
Įmonė „Castrol“ taip pat užmezgė bendradarbiavimą su laboratorija prie „Massachusetts Institute of Technology (MIT) Media Lab“ paremti programai „AstroAnt Payload“. „AstroAnts“ – tai miniatiūrinė robotų kolonija, kuri atlieka patikros ir diagnostikos darbus kosminių laivų ir nusileidimo zondų išoriniuose paviršiuose. „Castrol“ ketina glaudžiai bendradarbiauti su „MIT Media Lab“ kosminėje erdvėje naudojamų tepimo priemonių testavimo srityje. Bus tikrinama, kokiu būdu šie produktai atlaiko ekstremalias sąlygas Mėnulio paviršiuje.
Naujosios „Pirmyn“ ir „Aukštyn“ įmonės strategijos parodo orientaciją į esamų veiklos sričių stiprinimą ir plėtrą, o štai iniciatyvos susijusios su trečiaja strategija – „Su laiko dvasia“ – buvo nukreiptos į klausimus, kuriuose įmonė turi atitinkamų profesinių žinių, gebėjimų ir patirties, reikalingos sėkmingam darbui. „Castrol“ nustatė, kad didžiausios plėtros galimybės yra šilumos valdymo ir sprendimų įvairinimo duomenų centrų aušinimo srityje. „Castrol“ pastangos siekiant paspartinti panardinamuoju aušinimu pagrįstų technologijų naudojimą, siekiant pagerinti duomenų centrų veikimą, sulaukė didelio susidomėjimo iš originalios įrangos, pvz., „Grc“, „Hypertec“ ir „Submer“, o taip pat ir informatikos įrangos gamintojų. Šios organizacijos oficialiai patvirtino skysčių „Castrol ON“ naudojimą panardinamajam aušinimui.
Michelle Jou, „Castrol“ generalinis direktorius, teigia: „Švęsdama savo 125-ąsias veiklos metines, įmonė „Castrol“ ne tik prisimena savo praeitį, bet taip pat nustato ateities kryptis. Mūsų strategija „Pirmyn. Aukštyn. Su laiko dvasia.“ rodo mūsų siekį prisidėti prie klientų plėtros ir jų pasirengimo ateities iššūkiams. Ruošiamės plėsti pagrindinę veiklą naujais būdais, pasinaudodami itin modernia technologija ir pasitikėjimu mūsų prekių ženklu visame pasaulyje, nes norime išlikti pirmaujančia įmone šakoje. Koreguojame asortimentą pagal produktus, pritaikytus žiedinei ekonomikai. Norime padėti klientams pasiekti savo tikslus darnaus vystymosi srityje ir ieškant naujų augimo galimybių, pagrįstų kitais produktais nei tepimo priemonės. Man didelė garbė vadovauti 125 metų amžiaus kultiniam „Castrol“ prekių ženklui, žengti į ateitį, siekiant patenkinti kintančius klientų lūkesčius ir ruošiant mūsų įmonę ateities sėkmei.“
Leszek Radzikowski, pardavimų direktorius automobilių pramonei Vidurio ir Rytų Europoje: „Mobilumo sektoriui ir automobilių pramonei judant ekologiškesnės ateities link, klientai tikisi daugiau pasirinkimo ir vis tvaresnių sprendimų. „Castrol“ investuoja į ateitį ir kuria naujas plėtros bei sėkmės galimybes, kartu geriau patenkinant klientų poreikius.“
Papildoma informacija:
- 1899 m. kovo 9 d. Sir Charles Wakefield įkūrė bendrovę „CC Wakefield & Co. Limited“. Būtent ji tapo „Castrol“ – įmone, kurią žinome šiandien.
- Minėdama 125-ąsias įkūrimo metinėmis, „Castrol“ pristatė filmą, kuriame panaudojant dirbtinį intelektą prabyla Sir Charles Wakefield – jis pasakoja, kaip jo įkurtas verslas gyvuoja šiandien.
Informacija apie įmonę „Castrol“
„Castrol“ – tai vienas pirmaujančių tepimo priemonių prekių ženklų, kuris gali pasigirti daugeliu inovacijų ir su pasididžiavimu padeda novatoriams įgyvendinti savo planus. Mūsų aistra maksimaliam našumui ir mūsų bendradarbiavimo filosofija leido „Castrol“ sukurti platų alyvų ir tepalų asortimentą, kuris jau daugiau nei 125 metus atlieka svarbų vaidmenį įvairiuose technologiniuose sprendimuose sausumoje, ore, jūroje ir kosmoso erdvėje.Šiuo metu „Castrol“ koncentruoja savo dėmesį į tvarią plėtrą ir vykdo savo strategiją „Path360“, kuri apibrėžia atliekų ir anglies dioksido mažinimo bei gyvenimo kokybės gerinimo tikslus.
„Castrol“ yra BP grupės dalis ir tiekia sprendimus automobilių, jūrų laivyno, pramonės ir energetikos šakų klientams ir vartotojams. Dėl inovacijų ir didelio našumo, kurį lemia mūsų įsipareigojimas aukščiausiai kokybei ir modernių technologijų naudojimui „Castrol“ prekių ženklo produktai yra pripažinti visame pasaulyje. Daugiau informacijos rasite tinklapyje: www.castrol.pl.