Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) telefonu

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) telefonu

  • Darbo vieta:
    Vilnius
Paskelbta: 15.12.2021

Darbo pobūdis:

Pagrindinės Jūsų atsakomybės:
  • Priimti klientų skambučius ir maloniai atsakyti į visus keliamus kliento klausimus.
  • Užtikrinti sklandų pardavimo procesą bei teikti pasiūlymus dėl jo tobulinimo.

Reikalavimai kandidatui:

Tikimės, kad kandidatas:
  • Bus susipažinęs (-usi) su automobilio sandara.
  • Gebės sklandžiai, pagarbiai ir maloniai bendrauti su klientais telefonu.
  • Turės puikius lietuvių kalbėjimo bei rašybos įgūdžius (rusų bei anglų k. būtų žymus privalumas).
  • Turės techninės ar inžinierinės krypties aukštąjį išsilavinimą (privalumas).
  • Bus motyvuotas dirbti automobilių dalių prekybos sektoriuje, nuolat gilinti žinias bei kartu siekti ilgalaikių tikslų.

Mes siūlome:

  • Prisijungę prie mūsų kolektyvo atstovausite didžiausią automobilių dalių importuotoją ir platintoją Vidurio ir Rytų Europoje.
  • Dirbsite savo vertybes puoselėjančioje įmonėje, todėl būsite skatinamas savarankiškai ieškoti sprendimų, siūlyti savo idėjas bei jas įgyvendinti su kolegų palaikymu bei imtis naujų iššūkių.
  • Būsite profesionalaus, lojalaus kolektyvo narys (-ė) ir kartu sieksite Inter Cars Lietuva iškeltų tikslų.
  • Inter Cars Lietuva komandos nariai pasirūpins Jūsų apmokymu ir integravimu į darbinius procesus.
  • Turėsite galimybę tobulėti bei siekti karjeros įmonės viduje bei įmonių grupėje užsienyje.

Atlyginimas

Nuo 700 €/mėn. į rankas
Darbo užmokestis priklausys nuo turimų kompetencijų bei darbo patirties, vėliau - galimybė gauti priedus nuo pasiektų rezultatų.

Užpildykite formą

Vardas

Pavardė

Telefonas

E-paštas

Prisegti CV *

Žinutė

Apie slapukusPowered by IC Developers Team © 2021 Inter Cars