Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) telefonu
Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) telefonu
- Darbo vieta:
Vilnius
Paskelbta: 15.12.2021
Darbo pobūdis:
Pagrindinės Jūsų atsakomybės:- Priimti klientų skambučius ir maloniai atsakyti į visus keliamus kliento klausimus.
- Užtikrinti sklandų pardavimo procesą bei teikti pasiūlymus dėl jo tobulinimo.
Reikalavimai kandidatui:
Tikimės, kad kandidatas:
- Bus susipažinęs (-usi) su automobilio sandara.
- Gebės sklandžiai, pagarbiai ir maloniai bendrauti su klientais telefonu.
- Turės puikius lietuvių kalbėjimo bei rašybos įgūdžius (rusų bei anglų k. būtų žymus privalumas).
- Turės techninės ar inžinierinės krypties aukštąjį išsilavinimą (privalumas).
- Bus motyvuotas dirbti automobilių dalių prekybos sektoriuje, nuolat gilinti žinias bei kartu siekti ilgalaikių tikslų.
Mūsų komandoje:
- Prisijungę prie mūsų kolektyvo atstovausite didžiausią automobilių dalių importuotoją ir platintoją Vidurio ir Rytų Europoje.
- Dirbsite savo vertybes puoselėjančioje įmonėje, todėl būsite skatinamas savarankiškai ieškoti sprendimų, siūlyti savo idėjas bei jas įgyvendinti su kolegų palaikymu bei imtis naujų iššūkių.
- Būsite profesionalaus, lojalaus kolektyvo narys (-ė) ir kartu sieksite Inter Cars Lietuva iškeltų tikslų.
- Inter Cars Lietuva komandos nariai pasirūpins Jūsų apmokymu ir integravimu į darbinius procesus.
- Turėsite galimybę tobulėti bei siekti karjeros įmonės viduje bei įmonių grupėje užsienyje.
Atlyginimas
Nuo 700 €/mėn. į rankas
Darbo užmokestis priklausys nuo turimų kompetencijų bei darbo patirties, vėliau - galimybė gauti priedus nuo pasiektų rezultatų.
Darbo užmokestis priklausys nuo turimų kompetencijų bei darbo patirties, vėliau - galimybė gauti priedus nuo pasiektų rezultatų.