Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)
Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)
- Darbo vieta:
Titnago g. 6, Vilnius
Paskelbta: 24.08.2017
Darbo pobūdis:
- klientų konsultavimas ir aptarnavimas telefonu;
- sklandaus pardavimų proceso užtikrinimas;
- pardavimų veiklos vystymas, organizavimas, koordinavimą bei kontrolė.
Reikalavimai kandidatui:
- Aukštasis išsilavinimas (vadybos, techninis);
- rusų kalbos mokėjimas;
- puikios kompiuterinių MS Office programų praktinės žinios;
- nepriekaištingos lietuvių kalbos žinios;
- darbo patirtis automobilių dalių rinkoje;
- automobilių konstrukcijos išmanymas.
- atsakingumas, savarankiškumas;
- organizaciniai gebėjimai;
- komunikaciniai įgūdžiai;
- Vidinė motyvacija, iniciatyvumas.
Mūsų komandoje:
- darbą tarptautinėje įmonėje, siekiančioje aukštų standartų;
- galimybę imtis vis didesnės atsakomybės nuolatinių pokyčių aplinkoje;
Gyvenimo aprašymą (CV) prašome siųsti el. paštu LT.Karjera@intercars.eu arbha spauskite mygtuką KANDIDATUOTI.
Informuosime ir į pokalbį pakviesime tik atrinktus kandidatus.
Skelbimas galioja iki 2017-09-30.